fredag 21. juli 2017

Sjørøverkort




Sjørøvertema har vært populært lenge, til slutt måtte jeg skaffe meg noen stempler også. Disse sjørøverbarna er kjempesøte!

Jeg har et kartstempel som jeg er veldig glad i. Jeg tenkte det ville se stilig ut som bakgrunn for piratene.

Her har jeg laget et ristekort med paljetter i blå, sølv og turkis.












Jeg begynte med å stemple figurene og fargelegge dem med Mijello vannfarger. Kartet er stemplet på kraftkartong og farget med Distress Ink.
Jeg stanset ut et vindu i kartet.
















Deretter festet jeg et stykke acetat til vinduet og et par lag med foam tape for å lage plass til paljettene.

Noen av figurene ble plassert inne i kortet, piratene er festet utenpå vinduet med foam tape.


















Stempler: My Favorite Things - Party Like a Pirate, Darkroom Door - World Map, Neat and Tangled - Origami Map

Dies: Simon Says Stamp - Stitched Rectangles


Jeg har sendt kortet til følgende utfordringer:
Papirplaneten: Juli - Maritimt + bruk puncher og/ eller dies
Papirlosjen: Juli/ august: Alt er lov
Hjerteboden: Juli - Alt er lov
Sweet Stampers Challenge: #9 Lieblingsfarben
Simon Says Stamp: Work It Wednesday July 2017


Ha en fin dag!
Lillian :)













3 kommentarer:

  1. Wonderful card Lillian, great details and colouring.
    Thank you for joining us at the Sweet Stampers challenge and i hope to see yoou again.
    Hugs
    Kuni

    SvarSlett
  2. Wow ... eine tolle Karte. Vielen Dank für deine Teilnahme bei den Sweet Stampers.
    Liebe Grüße, Daniela

    SvarSlett
  3. Så utrolig artig kort!
    Tusen takk for at du deltar på utfordringen hos Papirlosjen.
    Smil fra DT-Ane Lene
    Beklager sen kommentering...

    SvarSlett