onsdag 19. oktober 2016

Høstfarger

Sønnen vår ble døpt i september. Han fikk mange fine gaver.

Her er noen kort jeg laget for å takke for gavene hans, i farger som passer til årstiden. Da jeg kom over disse stemplene, kunne jeg med en gang se for meg omtrent hvordan jeg ville bruke dem. Etter et par runder med mer og mindre vellykket eksperimentering med ulike typer blekk, maling og papir, kom jeg frem til dette resultatet.


Motivene er stemplet med Hero Arts dye ink, som legger seg pent på papiret. Teksten er stemplet med sort pigmentblekk og embosset med blankt embossingpulver.












Det var så gøy å lage disse kortene at jeg laget en hel bunke, både med norsk og tysk tekst. De ble alle litt forskjellige, siden jeg stemplet motivene tilfeldig rundt på kortene.

Til slutt fikk motivene et strøk med glitter.





  






Jeg laget også matchende konvolutter til kortene.














Stempler: Autumn Splendor - Sunny Studio, tysk tekststempel fra Stempelmühle, norsk tekststempel fra North Star
Dies: Femme Frames - Mama Elephant

Ha en fin dag!
Lillian :)







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar